Totalul afișărilor de pagină

vineri, 2 noiembrie 2012

" Ce-i al tău e pus deoparte! "

De cate ori am auzit expresia asta , tot de-atatea ori am ras! Adica, tu suferi in casa sau parcuri, plangand pe "James Blunt - Goodbye my lover" si, ce-i al tau sta si joaca rummy online, de exemplu. Consider ca daca te indragostesti de cineva trebuie sa lupti pentru acea persoana indiferent de sansele pe care le ai. Cum ar fi sa dam cu piciorul fiecarei posibilitati de a ne indragosti spunandu-ne ca " nu, trebuie sa astept sa vina ce-i al meu, care e pus deoparte!" .
Bun, dar de unde-ti dai seama ca acel lucru e al tau sau nu ? .. Exact ce ziceam, trebuie sa lupti pentru ceva. Poate pare putin masochist dar, trebuie sa te faci sa suferi, sa simti ca te dor toate si sa ai impresia ca nu mai poti continua (impresie oarecum falsa, pentru ca indiferent de durerea pe care o simti tu continui sa lupti si sa speri ) .
So, hai sa nu mai fim asa "nebuni" incat sa asteptam un lucru care probabil a trecut de mult pe langa noi, iar noi .. orbiti de altcevai nu l-am observat!
Da, e posibil ca undeva, cineva sa te iubeasca si sa te astepte .. dar pana va veni, nu e cazul sa astepti si sa nu-ti dai sansa de a experimenta si de a cunoaste lucruri si oameni noi! Deci, capul sus si .. hai sa ne indragostim >:)!

4 comentarii:

  1. Dar ce filosofie pura,pur si simplu pling de sare camesa de pe mine,atat am fost de impresionat de ce ai scris tu,Catalina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca n-ati fi atat de ironic tare bine ar fi, domn' Marius!

      Ștergere
  2. E clar ca "Ce-i al tău e pus deoparte!" !

    RăspundețiȘtergere