Totalul afișărilor de pagină

vineri, 30 noiembrie 2012

Vine Crăciunul .. să fim mai buni, să tăiem porcul!


Nu știu ce se întâmplă, dar am impresia că am rămas în urma timpului. Văd la televizor reclame cu Moș Crăciun, am primit e-mailuri cu oferte de cadouri pentru Crăciun, ba am văzut că se difuza și un film cu celebrul personaj citat mai sus, acum câteva nopți când m-a pus insomnia sa dau drumul la televizor.
De-aia stau și mă întreb: oare suntem la sfârșitul lui octombrie/începutul lui noiembrie, așa cum am eu impresia, sau timpul a galopat mult mai rapid decât mine și suntem deja pe la mijlocul lui decembrie? Fiecare moment e unic prin simplul fapt ca este trait o singura data in viata iar dorinta de a starni un zambet si un suras cald, ne motiveaza pe toti sa oferim si sa daruim cadouri din inima, care sa impresioneze persoanele speciale noua. Iar cum filele calendarului s-au rupt una cate una apropiindu-se de final, imi dau usor seama ca in scurt timp va veni Craciunul, cu forfota cotidiana si spiritul aparte al unei sarbatori ce mie mi-a placut mereu, facandu-mi inima sa bata mai tare atunci cand ma gandeam la Mos Craciun, impodobirea bradului, primitul cadourilor si primii fulgi de nea.
Cele mai simple lucruri sunt adesea considerate a fi minuni, iar perioada Craciunului imi aminteste mereu de goana dupa cadouri, stresul gasirii celui perfect si nu in ultimul rand, emotia daruirii. Sunt imagini ce-mi vor ramane in minte mereu chiar daca nu mai sunt copilul de altadata. Cu toate astea spiritul mi-a ramas si sunt dezamagita adesea, cand vad cum unii oameni aleg sa faca diverse cadouri doar de dragul de a le face, din obligatie si din graba de a mai economisi ceva timp pentru activitati ce oricum nu le-ar aduce nici un beneficiu. Mentalitatea s-a schimbat indiferent daca ajungem sa cautam prin magazine traditionale sau ne rezumam la cadouri online fenomen aflat intr-o continua ascensiune in ultima perioada. Dar indiferent de locul in care cautam, important e ca ceea ce va contine cadoul sa nu fie nimic altceva decat un lucru, un obiect care sa bucure, sa inspire si sa imprime in mintea persoanei, amintirea unui gest sublim facut din suflet, din pasiune, creativ si sincer. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu