Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 29 decembrie 2012

Crăciun.



 E prima zi de Crăciun. Simt mirosul de scorțișoară ce a fost infiltrat în cameră datorită tatălui meu care a vrut să-mi satisfacă o dorință și mi-a fiert niște vin. Musafirii încep să apară, casa incepe să fie din ce în ce e mai plină iar eu mă simt din ce în ce mai obosită .
După ce m-au îndopat ai mei cu friptură, salata boeuf (făcută de mine b-) ) și alte d'astea reușesc să ajung la dulapul cu prăjituri. Îmi umplu o farfurie cu prăjiturile mele rusești umplute cu frișcă, mă furișez în sufragerie șiiiiii SURPRIZĂ! soră-mea stătea și se uita la desene animate ( desene care pe mine, inițial, m-au cam speriat pentru că eu nu am mai văzut oameni cu cap triunghiular.. dar trecem peste). În speranța că nu m-a observat mă așez cam așa (scuzați poza, alta n-am găsit :)) ) și încep să "rumeg" delicioasele prăjituri . Dar nu, ea m-a văzut și a luat direcția bucătărie spunându-i mamei "Cătă nu-mi dă și mie prăjituri!!" (asta bineînțeles plângând) - de precizat că mie nu mi-a cerut.Bineînțeles am fost nevoită să împart cu ea ceea ce eu am furat riscându-mi pielea *exagerare*. Dar nu apuc să fac 2 pași că-mi dau seama că e ora 9 și eu nu am reușit să-mi strâng hainele care, ca de obicei erau aruncate prin toată casa. Mă învârt de 2-3 ori, culeg ce pot și aud la geam "La poalele cerului, la scaunul Domnuluuuuui.. Asta-i seara, seara lui Crăciun". Îmi plimb usor peria prin păr și mă afișez pe fotoliu. - Va fi o noapte lungă! (îmi zic)


  • All rights reserved to Bogdan Ciubotaru pentru aceasta poza minunata!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu