Totalul afișărilor de pagină

vineri, 30 noiembrie 2012

La multi ani Romania?

Sincer, mi-e scarba de tot ce se intampla pe facebook de aseara .. S-a trezit patriotismul in toti, toti sunt mandri ca sunt romani pe 1 decembrie . De ce nu aratati mandria asta tot timpul, in fiecare zi .. indiferent de data la care ne aflam? Tot mai multe poze de profil cu steagul Romaniei, cu minunata idee a Pro Tv-ului : Si eu iubesc Romania!
Nu trebuie sa fie 1 decembrie ca sa aratati dragostea pentru tara voastra, daca tot sunteti asa mandri ar trebui sa aveti poze cu steagul Romaniei tot timpul, nu doar cand reclamele de la TV va amintesc ca e Ziua Nationala a Romaniei . Sa nu mai spun de link-urile cu imnul tarii, cu " Treceti batalioane romane, Carpatii" .. Cine va opreste sa postati link-urile astea si-n restul zilelor? Nu stiu, nu cred ca daca o data pe an va dati mandri ca sunteti romani asa si este .. Poate unii din voi nici macar nu simtiti mandria asta, dar postati tot felul de chestii si de mesaje cu " La multi ani Romania! Mandru ca sunt roman!" doar asa, ca asta face toata lumea si na, sa fiti si voi in rand cu ei. Eu, nu am zis niciodata ca as fi mandra de tara mea (nu zic ca nu sunt) , nu m-am "dat in spectacol" cu poze cu steagul, imnul, si tot ce mai e pe facebook .. Da, imi iubesc tara dar nu trebuie sa postez asta pe facebook ..
Schimband subiectul, azi e prima zi de decembrie .. a sosit asa repede incat nu stiu cum sa iau aceasta (re)venire . O sa-mi ia ceva timp sa ma obisnuiesc cu luna a XII-a dar .. abia asteptam sa spun  : Da, e iarna iar! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu