Totalul afișărilor de pagină

vineri, 18 ianuarie 2013

Vreau sa ne tinem de mana ..





Vreau să ne ţinem de mână. Nu neapărat să fim împreună, dar vreau ca oamenii din jur să creadă asta. Să mergem prin oraş ţinându-ne degetele împreunate, să se mire toţi cunoscuţii de imaginea asta, să mă urască toate fetele care te plac şi să ne zâmbească fals în timp ce ne urează să fim fericiţi. Vreau să păcălim pe toţi că suntem împreună, dar de fapt, noi doar să ne distrăm, să ne încălzim unul celuilalt degetele. Vreau să te ţin de mână, pentru că mâna ta se potriveşte perfect cu a mea. Degetele tale lungi şi unghiile mele colorate - imaginea perfectă în mintea mea. Vreau să ne transpire mâinile în mijlocul verii şi să se înroşească de la frig când ninge. Vreau mâna ta în a mea pentru totdeauna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu